با سلام در ادامه مطالب قبل باید گفت که نظر و دستورات خداوند متعال به عنوان ولی وسرپرست انسانها دقیقا در تضاد است با نظر و خواسته طاغوت و شیاطین برای مثال خداوند میفرماید نسخه من(مکتب اسلام) راه درمان و نجات تمام انسانها از بد بختی و ظلمات است ولی طاغوت(آمریکا) میگویدنسخه من(تمدن غرب) راه نجات است .خداوند میگوید من ولی و اختیار دار انسانها هستم ولی آمریکا میگوید من کدخدا و اختیاردار جهان هستم. خدا میگوید ظلم بد است و لعنت میکند ظالم را ولی آمریکا و طاغوتیان میگویند هر جا منافعمان ایجاب کند ابایی از به خاک و خون کشیدن مردم در هر کجای جهان نداریم. خدا میگوید به دستورات من گوش دهید تا دنیا و آخرتتان را آباد کنم آمریکا و هم پیمانانش میگویند همین که ما را خلق کردی کافیست خودمان میدانیم چطور دنیایمان را آبادکنیم (با چپاول مال ومنابع مسلمانان و سایر ملل مختلف در جهان و ریختن خون بیگناهان). خدا میگوید اسراف و بریز و بپاش بد است و اسرافکار برادر شیطان است ولی  غربیها میگویند ما تا میتوانیم در این دنیا مال نامشروع به دست می آوریم و تا میتوانیم از تنوع در مصرف و اشرافی گری لذت میبریم اعتقادی هم به آخرت نداریم